Παρασκευή 29 Μαΐου 2009
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ Ι. ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ ΚΑΤΑΓΕΛΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ No2
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΄΄ Ι. ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ΄΄
ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ Η ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΤΟΥ
No 2
Συνοπτικά η κατάσταση έχει ως κάτωθι:
- Προσωπικό. Ελλείψεις σε όλους τους κλάδους και όλες τις ειδικότητες. Αναφέρουμε ενδεικτικά: Το Γραφείο Πληροφοριών –σημαντικός τομέας διεθνούς αεροδρομίου – παραμένει χωρίς μόνιμο και χωρίς εποχικό προσωπικό. Έχει επιτραπεί στους τουριστικούς Πράκτορες να συνδράμουν στην λειτουργία του με δικό τους προσωπικό, και με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Η επιστασία Οδηγών, με τρείς υπαλλήλους, ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟ EMERGENCY PLAN του αεροδρομίου, και φυσικά ούτε λόγος να γίνεται για κάλυψη των σοβαρών αρμοδιοτήτων της καθοδήγησης αεροσκαφών στην πίστα σε 24ωρη βάση, κάτι που κατά πληροφορίες μας επισημαίνει και η Ευρωπαϊκή Ένωση Πιλότων, (IACA), σε σχετική αναφορά της, διότι τα θέματα αυτά αφορούν ευθέως την ασφάλεια των πτήσεων!
Οι απελθούσες διοικήσεις ΥΠΑ και Αερ/μίου είχαν βρεί για το πρόβλημα αυτό τη λύση και την προωθούσαν για υλοποίηση. Ευτυχώς δεν πρόκαμαν. Αντί της πρόσληψης τριών μονίμων οδηγών, σχεδίαζαν την παραχώρηση της αρμοδιότητας διακίνησης των αεροσκαφών (FOLLOW-ME), σε ιδιωτική εταιρεία! Δηλαδή σε ανειδίκευτους, υποαπασχολούμενους κ.ο.κ, προς δόξα της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, ποιος ξέρει με πόσα εκατομμύρια, την ίδια ώρα που δεν διαθέτουν ούτε 30.000 Ευρώ για την πρόσληψη 3 εποχιακών! Δυστυχώς έχουμε πολλά τέτοια παραδείγματα, όπου αφειδώς δίνονται εκατομμύρια σε ιδιωτικές εταιρείες για έργα που μπορούν να γίνουν από την ίδια την Υπηρεσία με κλάσμα της σχετικής δαπάνης και κυρίως με περισσότερους εργαζόμενους ικανοποιητικά αμειβόμενους και όχι με μισθούς πείνας.
Το Τμήμα Αερολιμενικού Ελέγχου λειτουργεί με έναν υπάλληλο, (ο οποίος είναι επιφορτισμένος με 38 αρμοδιότητες ), ανά βάρδια, και ο Θεός βοηθός ! Κυριολεκτικά εργάζεται στην κόψη του ξυραφιού και με το ενδεχόμενο να πάει φυλακή.
- Νέα Πίστα αεροσκαφών. Παραμένει ημιτελής, ενώ η αποπεράτωσή της θα έδινε τη δυνατότητα στο αεροδρόμιο να δέχεται περισσότερα και μεγαλύτερα αεροσκάφη. Έτσι, τα 5.6 δις δρχ. της α΄ φάσης του έργου – χρήματα των ελλήνων φορολογουμένων - έχουν μεταβληθεί σε έλος.
- ΜASTER PLAN. Έχει καταχωνιαστεί σε κάποιο Γραφείο και ούτε καν αναφέρεται στις συσκέψεις των αρμοδίων –υπουργείου και ΥΠΑ- λες και αυτό το κράτος δεν έχει συνέχεια !
- Υποσταθμός. Σκουριάζει στα υπόγεια…
- Αποχετευτικό. Είναι στην αναμονή. ΘΑ ΓΙΝΕΙ… Προς το παρόν, πάντως, καλός είναι ο υπέργειος σωλήνας όδευσης των λυμάτων στον κεντρικό αγωγό του Δήμου !
- Επέκταση ¨η δημιουργία νέων αιθουσών αναχωρήσεων Εξωτερικού. (αίθουσες αναμονής των αναχωρούντων πριν το CHECΚ IN. ) Μείζον πρόβλημα που δημιουργεί τεράστια ταλαιπωρία και δυσαρέσκεια στους αναχωρούντες και ακυρώνει την τελευταία –στην κυριολεξία – στιγμή τις όποιες θετικές εντυπώσεις είχαν οι επισκέπτες της Κέρκυρας. (Αλλά αφού έχουμε τις Τέντες, τι χρειάζονται ; )
- Σύνδεση του αεροδρομίου με αστική συγκοινωνία με την πόλη και το λιμάνι. Ο Σύλλογός μας πρώτος και μόνος παλεύει για το θέμα αυτό από το 1989, και παρότι έχουν περάσει 20 χρόνια κάποιες αόρατες δυνάμεις -¨η μάλλον κάποια μικροσυμφέροντα- δεν επιτρέπουν την επίλυσή του ! Σ΄ αυτό έχει ευθύνη και η τοπική αυτοδιοίκηση. Πρέπει να παρέμβει και ο Δήμος και η Νομαρχία. Το Αστικό ΚΤΕΛ όποτε αποφασίσει ξεκινά δρομολόγια, και αιφνιδίως τα διακόπτει. Πρέπει να εξηγήσει επιτέλους κάποιος αρμόδιος γιατί ένας διεθνής αερολιμένας δεν έχει αστική συγκοινωνιακή σύνδεση με την πόλη που τον φιλοξενεί.
- Τάφρος Κωτσέλλα. Μπορεί να εγγυηθεί κάποιος αρμόδιος ότι η Υπουργός Εξωτερικών κ. Μπακογιάννη κατά την άφιξή της εδώ, στα τέλη του μηνός για την Σύνοδο του ΟΑΣΕ, δεν θα αντιμετωπίσει το προ 3ετίας πρόβλημα της δυσοσμίας ;
- Αποψίλωση χόρτων στις γηπεδικές εκτάσεις του αεροδρομίου. Απαράδεκτη καθυστέρηση και απαράδεκτη εικόνα. Είναι δε και επικίνδυνη λόγω γειτνίασης με τα Καύσιμα, περιορισμού της Φωτοσήμανσης κ.α. Λόγω Συνόδου ΟΑΣΕ ίσως επισπευσθεί η διευθέτηση του προβλήματος.
- Ψύλλοι – ποντίκια και άλλα ερπετά… στα υπόγεια του αεροδρομίου. Ίδια λογική. Ενδεχομένως και αυτό να διευθετηθεί λόγω ΟΑΣΕ.
- Πάρκινκ αυτοκινήτων Ι.Χ. Ζοφερή εικόνα. Ιδιωτικοποίησαν –πέρυσι- τα πάρκιν χωρίς να ενδιαφερθούν ούτε για την εύρυθμη λειτουργία τους, ούτε για την κοινωνική διάσταση του θέματος. Παρά ταύτα αντί να επιβάλλουν την ταυτόχρονη λειτουργία και των τριών χώρων στάθμευσης Ι.Χ. αφήνουν τον επιχειρηματία να κάνει ό,τι το συμφέρον του επιβάλλει. Ο Σύλλογος επέμενε να δοθούν στο Δήμο, που και εμπειρία έχει και άλλη είναι η σχέση του με τον πολίτη.
Θα μπορούσαμε πολύ περισσότερα να αναφέρουμε, αλλά περιοριζόμαστε στα ανωτέρω και αν χρειαστεί θα επανέλθουμε και με πιο σοβαρά θέματα.
Θα κλείσουμε με ορισμένες παρατηρήσεις.
1ον. Πρόσφατα ανακοινώθηκε με τυμπανοκρουσίες, από το αρμόδιο υπουργείο και τον νέο δ/τη της ΥΠΑ, η κατάργηση των τελών αεροδρομίου ως το ΜΕΓΑ ΜΕΤΡΟ – ΚΙΝΗΤΡΟ, που θα συνέβαλλε στην αύξηση της τουριστικής κίνησης μέσω των ελληνικών αεροδρομίων.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου