Πέμπτη 28 Μαΐου 2009
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ Ι. ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΄΄ Ι. ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ΄΄
ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ Η ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΤΟΥ
No1
Το τελευταίο διάστημα το αεροδρόμιό μας αποτελεί ΄΄είδηση΄΄ σε όλα τα τοπικά ΜΜΕ εξ αιτίας της συνολικής εικόνας που παρουσιάζει.
Παραφράζοντας το : ΄΄εικόνα = αμυδρόν απήχημα της αληθείας΄΄ μπορούμε απερίφραστα να ισχυριστούμε ότι η εικόνα του αεροδρομίου αποτελεί αμυδρόν απήχημα της πραγματικότητας ! Πίσω από την απαράδεκτη, πράγματι, εικόνα του υπάρχει μία ζοφερή πραγματικότητα, με σοβαρότατα προβλήματα που σχετίζονται με αυτήν καθ΄ αυτήν την λειτουργία και το επίπεδο υπηρεσιών του. Μία πραγματικότητα που ως αποτέλεσμα της εγκατάλειψής του είναι συνειδητή και στοχεύει στην πλήρη απαξίωσή του εν όψει της β΄ φάσης του μεγάλου Μεταρρυθμιστικού Σχεδίου της Νέας Διακυβέρνησης για παραχώρησή του μέσω ΣΔΙΤ σε ιδιώτες επενδυτές. Έτσι, αδιαφορώντας οι διάφοροι υπεύθυνοι για τις ολέθριες συνέπειες που έχει η εγκατάλειψη του αεροδρομίου στον Τουρισμό της Κέρκυρας, στην οικονομική και κοινωνική ζωή των κερκυραίων πολιτών και επιχειρηματιών, το αφήνουν στην τύχη του, ώστε οι ΄΄αγανακτισμένοι πολίτες΄΄ να αρχίσουν να το διαολοστέλνουν, ως δημόσιο, και να ΄΄ψάλλουν ωσαννά΄΄ στον μεσσία ιδιώτη που θα το εκσυγχρονίσει ! Που να σκεφτούν βέβαια οι αγανακτισμένοι ότι το κράτος θα χάσει τεράστια έσοδα, τα οποία στην ουσία ανταποδοτικά και θα έπρεπε να επαναεπενδύονται για βελτίωση των υπηρεσιών του προς τους χρήστες του, δηλαδή τα αεροσκάφη και τούς επιβάτες. Και που να σκεφτούν ότι αυτοί θα πληρώνουν και κάποιος ιδιώτης με πενιχρές επενδύσεις, που δεν θα ξεπεράσουν ούτε τα μισά των ετήσιων εσόδων του, θα εισπράττει επί 30 και πλέον χρόνια, εκατομμύρια ευρώ, παριστάνοντας τον μάνατζερ και τον επενδυτή !
Τρία είναι τα μείζονα προβλήματα του αεροδρομίου, ( ελλείψεις προσωπικού, έλλειψη χώρων στάθμευσης αεροσκαφών και έλλειψη αιθουσών αναχωρήσεων εξωτερικού – αίθουσες αναμονής πρίν το Check In), για τα οποία επί πέντε χρόνια δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα, ενώ έχουμε όλοι μπουχτίσει από εξαγγελίες και φαμφαρονισμούς, -τοπικών και κεντρικών παραγόντων- πότε για αναδιαρρυθμίσεις, πότε για εξωραϊστικές παρεμβάσεις και αισθητικές αναβαθμίσεις, πότε για συνέχιση και αποπεράτωση των ημιτελών έργων, πότε για προσλήψεις και ενίοτε για νέο υπερσύγχρονο αεροδρόμιο στη Λευκίμμη ! Και βεβαίως πέραν αυτών των βασικών ελλείψεων υπάρχει και σωρεία προβλημάτων μικρότερης, αλλά ουσιαστικής σημασίας για την εύρυθμη λειτουργία του. Παρά ταύτα, και ενώ υπουργοί συγκοινωνιών αλλάζουν, διοικητές στην ΥΠΑ αλλάζουν, αερολιμενάρχες αλλάζουν, η κατάσταση στο αεροδρόμιο παραμένει η ίδια. Αν εξαιρέσουμε την παράκαμψη, για την οποία έδωσαν μάχες ο δήμαρχος Κερκυραίων και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, σε όλα τα άλλα προβλήματα υπάρχει στασιμότητα και τέλμα. Και ενώ θα περίμενε κανείς ότι η, διαφανείσα από τα μέσα του 2008, παγκόσμια οικονομική κρίση θα ξύπναγε από τον λήθαργο της απραξίας όλους τους αρμόδιους, ώστε μέσα από πρωτοβουλίες και ενέργειες να μετριάσουν τις επιπτώσεις στον τομέα του τουρισμού, έχοντας στα χέρια τους ένα σημαντικό εργαλείο που λέγεται « κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια », δυστυχώς διαπιστώνει προκλητική απουσία βούλησης για παρεμβάσεις ουσίας. Για εκσυγχρονισμό εγκαταστάσεων και υπηρεσιών.
Η εικόνα του αεροδρομίου μας είναι απαράδεκτη για διεθνή αερολιμένα, μιας περιοχής, κατ΄ αρχήν νησιωτικής, που στηρίζει την οικονομία της κατά μέγιστο ποσοστό στον τουρισμό.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Μία είναι η σωστή και άμεσα αποδεκτή λύση ,καινούργιο υπερσύχρονο αεροδρόμιο στη Λευκίμμη
ΑπάντησηΔιαγραφή